Minigi-43 bence beklenti ile alakalı her şey, mesela uyutmalıyım diye ısrarla uyumasını beklersen uyumadıkça bunalırsın. Susmasını beklersen susmazsa bunalırsın. Ağlamamasını beklersen ağladıkça üzülürsün. 40mış 3 aymış 6 aymış 1 yaşmış onları beklersin, beklediğini bulamadıkça yine hayal kırıklığı yine üzülür bunalırsın. Zaten bebek bu ağlayacak, susmayacak, uyumayacak, huzursuz olacak, mızmızlanacak, hasta da olacak vs diye kendini hazırlar ve akışına bırakırsan 1. Günden 20 yaşına kadar rahat edersin. İlk 1 ay ne ağladım ne ağladım sonra dedim ki kızım bu böyle başka Bi şey bekleme ondan sonra katlanması daha kolay oldu