Noname21 1 yaşında henüz. Genelde sevmediği, beğenmediği yemekleri döküyor. Veya doyduğunda. Şu ek gıda işi beni mahvetti. Bir de çevremden o kadar çok yorum alıyorum ki; zayıf, kilolu değil, yemek yemiyor mu, her şeyden ver, her şeyden yedir gibi. Bu akşam tel şehriyeli tarhana çorbası yaptım. Tarhananın pankekini beğenmişti. Çorbayı beğenmedi. Başka bişey hazırladım hemen.