Evaninannesi Bebeğim bugün 15 günlük oldu 5 gündür yoğun bakımda miyokardit kalpyetmezligi dediler dopamine ve steroid başlandı..tedavisi devam ediyor ne zaman çıkacak belli degil. Varmi başına böyle bsy gelen. Çok üzülüyorum. Çok özledim kızımı.