Gece uykusundan bahsediyorsan eğer ben uyumadan önce emzirip altını değiştiriyorum. Sonra uyku tulumunu giydirip beşiğine koymadan önce öpüp iyi geceler annecim seni çok seviyorum şimdi uyku vakti senin yanındayım diyip uykuya hazırlıyorum. Beşiğine koyup hafif sallayıp elini tutuyorum ve uyuyo. Tabi odamız karanlık oluyor ışık açmıyorum uykusu kaçıyor 😊 genelde 11.30 da uyur sabah 6-6:30 gibi uyanır tekrar emzirir loş ışıkta altını değiştirip gazını çıkartıp yatağına koyarım