Yrdaa merhaba, ben doktorumun tavsiyesi üzerine garmastan pomat krem kullandım ve herşeyi kullanmama rağmen tek iyi gelen bu kremdi. lansinoh vs bu gibi göğsünüzün ucunu yumuşak yapan kremleri önermiyorlar emerken kaydığı için. şuanlık göğüs ucu hijyenine dikkat edin. doğal kantaron yağıda sürebilirsiniz ama çok kokuyor benim bebeğim kokusuna mememe yaklaşmamıştı yıkadığım halde. dediğim gibi garmastan krem hem doğal içerikli hemde kokusuz emzirdikten sonra az sürüp emzirmeden öncede yıkıyordum. birde aventin göğüs kalkanını kullanıyorum en başından beri yaralarıma çok iyi geldi.