Merve_merve benim kızım da 2 aylıkken üst solunum yolu enfeksiyonu yaşadı.
Serum fizyolojik, xlear, normal pakette serum + şırınga… hepsini denedik ama en işe yarayanı sterimar oldu. Geçmiş olsun size. Ben bebeğimi öyle burnu tıkalı gördükçe ağlıyordum. Uykusundan uyanırdı ağlardı ama geçiyor Allah’ın izniyle