Aceranne sevgii_123 aynen aft mı diye iyice incelendim ama diş ya çünkü gerisinde de var beyazlık bakalım doktor ne diyecek yazarım buraya 😁
Kuzuccuk sevgii_123 kuzum 4.aydan sonra çıkarıyorlar dıye bılıyorum ama deıdgın gb setlık beyazlık varsa diş olabılır salya falanda var. bnm kızımda eli hep ağzında şimdi baktım da yok bızde bır şey 🥰
sevgii_123 Kuzuccuk dis değilmiş canım ya atak dönemi sanırım iki haftadır aynı uykuda emiyo ne kadar aç olsada uyanıkken almiyo 😒
Kuzuccuk sevgii_123 yakınız kızum bnm kızımda emmıyor(ilk günden var bu sorunumuz ) şimdi daha bı uzak uykular bölünüyor hep kucakta kalmak ıstıyor ağlar beşiğe bırakınca çok zorluyor ya bu atak dönemleri😥🤦♀️