Ahsenimltm Kızlar lcw dan kizima 3-6aylik elbiseler almistim ama boyu cabuk uzadigi icin sayili kez giydirdim yeni sezon urunlerdir almak isteyen olursa uyguna vericem bir tanesini sadece bayramda giydi
Ahsenimltm Ahsenimltm [url=https://hizliresim.com/GZpABb][img]https://i.hizliresim.com/GZpABb.jpg[/img][/url]
Ahsenimltm Ahsenimltm [url=https://hizliresim.com/AO0Mkq][img]https://i.hizliresim.com/AO0Mkq.jpg[/img][/url]
Ahsenimltm Nilmila https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Elbise/3379303/592078 birde bu var utulu degil o yuzden link attim
Ahsenimltm Nilmila tüllüvolanin50ye aldim sitede de var suan ama boyu uzadi kisa oluyor bayramda giydi sadece onu 20ye vericem diger tullu zibin 27 ye aldim galiba onuda 10 a veririm kot elvisede 15 olur