Kızlar sorum başlıkta..kızım 14 ay 12 günlük yemek yemek istemiyor çeşit çeşit yemekler yapıyorum ama sonuç hüsran.. çorbayı biraz da olsa içiyor ama kurufasülye,bezelye veya sebze yemekleri olsun asla yemiyor sadece çorba çorba da nereye kadar.. ki artık çorba da içmiyor .. aç bırakıyorum belki yemek yer diye yemiyor, önüne koyuyorum kendisi yemek istiyordur diye yemiyor,karşısında bin bir türlü şebeklikler yapıyorum camdan baktırıyorum soframıza dahil ediyorum hatta biliyorum yanlış bir şey yapıyorum ama telefondan birşeyler açıyorum izlesin diye yok öyle de yemiyor amaaaa formül mama yapayım onu hüpletiyor ne yapacağım ben nasıl bir yol izlemeliyim yemek yedirmeyi nasıl sevdirmeliyim ?instagramda görüyorum kızımdan küçük bebeler kendileri yiyor tabağı sıyırıyor daha çok üzülüp Morelimi bozup strese giriyorum Bu Arada kan sonuçlarımız güzel takviyeyi bıraktık o yüzden