BalyanakKaran benimde çok dikişim vardı seni çok iyi anlıyorum mahfolmustum aynı şekilde ağlaya ağlaya 3ay oldu hala daha normal tuvalete oturamiyorum alt tarafıma baskı oluyor. mutlaka hergun ayakta duş ve saat başı ped değişimi önemli doktorum bana öyle söylemişti. Ayrıca ben artık dayanamdigim için zeytinyağı sürüyordum ve o baya rahatlatmisti beni birde mümkün olduğunca oturmayın yada yan oturun.