Kızlaaar oğlum 10 gün sonra yaşına girecek geçtiğimiz hata ilk adımlarını attı hatta elleriyle kollarıyla baya dengede durmaya çalışıyordu 6-7 adım atıyordu dalar son iki gündür yürümek istemiyor bir adım atıp kendini bırakıyor sizce normal mi ? Ya da yapabileceğim bişey var mı ? İster istemez düşüyordu acaba canım acıyacak diye temkinli mi davranıyor basıl yenebiliriz sizce ?