Markete sektörüne girme bence. Daha mağaza tarzi yerlere bak bence. Şok, A101, Bim gibi yerler 2 3 kişi çalıştırıyor ve çok baskılı oluyor. Çalışan bütün arkadaşlarım pes etti. Girebiliyorsan market olarak Migros tavsiye ederim. Şartları çok iyi sendika var. Ben Rossmann da çalışıyorum 2 yıldır çok iyiydi her şey. Doğum iznine ayrılmadan önce eleman sikintisi yaşadık o zaman bi işler çok yoğunlaştı. O da altından kalkilmayacak gibi değil. Çevrende varsa basvurmani tavsiye ederim. Personellerine devamlı bir bahaneyle çek, hediye ya da nakit para veriyor maaşın dışında