Herhangibiri33 Ayı geçti doğum yapalı ama 1 kg bile gitmiyor ne yesem yarıyor nasıl verdiniz veya en yapıyorsunuz vermek için tavsiye verelim birbirimize 😌
SultanNehir Herhangibiri33 benim bebeğimde 6 aylık olacak ben doğumda almadm ama doğum sonrası yedim kilo aldm bir aydır diyetisyene gidiyoeum çokta olumlu sonuç aldm gitmeni tavsiye ederm
Premsesannesi355 Herhangibiri33 diyet yapıyorum bende sizde ama yemek yemeyi çok seviyorum 😩😩 benim hastaligimdan dolayı acil vermem lazim ama ona rağmen çok sıkı bı diyete giremedim
Herhangibiri33 Merve ayy onu yaptım 3 hafta dayandım Baktık yine oynama yok insülin direncimin olduğunu öğrendim
minikbirsuperisii00 Ben x ürünlerini kullandım hem içeriği temiz bende kahve çay içtim zayıflayım 87 den 70 düştum hala 10 kg fazlam var oda gidicek ins