Merhaba sevgili anneler bebeğim 6 aylık ek gıdalara başladık 3 er gün kuralı ile kabızlık olmadı sonrasında yaptığım sebze püresine 1 yemek kaşığı pirinç ilavesi yaptım 3 gündür kakasını çok az hafif sert az az çıkartıyor kabız diyebilir miyiz? Annesütü ve günde 2 kez 150 cc mama veriyorum. Kabızlığa ne iyi geliyor ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olun