AlyaBaby bizde dün dil ve konuşma terapisti ne gittik görüş aldık 3 ay takip edeceğiz 3 ay içersinde geçmezse terapi alacağız bol bol kitap okuyun kekeme kelimesini kullanmayın kelimeleri düzeltmeyin şu süreçte dedi konuşmaya teşvik edin dedi zaten bizimki çok konuşuyor öyle takip edeceğiz şuan endişe edilecek bir durum yok dedi