Mavisanasi SecilZn ben kizim 3 aylikken falan gitmistim normal kbb ye ama yeni dogana gostermen lazm ordan muayne edil eger bi sıkıntı varsa buraya yönlendirirler demislerdi
SecilZn Mavisanasi 3 aylık bebeği neden yenidoğana götürelim ki benim bebeğim de 3.5 aylık nasıl yapayım bilemedim