Oglummmmb Kızlar saat 9 da oğlumu yedirdim şimdi uyucak 12 de kaldırıp yediriyim mi ? Yoksa onun gece kalkmasınımı bekliyim? Siz nasıl yapıyorsunuz ?
Mys01-01 Oglummmmb 7,5 aylıgız kendısını beklıyorum lkinde de bubda da hep kendıne bırakıyorum uyurken bazen ister benımkı
Damlot Oglummmmb merhaba, benimde 7bucuk aylık oğlum var ama konu başlığınızda sormak istediğinizi anlayamadım ve merak ettim açıkçası☺️
Damlot Oglummmmb gerçekten anlayamadım 9 da 12de ne yediryorsunuz? Ben en son 7-8 e kadar ek gıdasını bitiriyorum. Başka bişey vermiyorum geceleri