Hayatımda hiç bu kadar berbat olmamıştım sanırım 24 aylık bir oğlum 9 aylık bir kızım var ve ben 3.ye hamile olduğumu öğrendim ve 2 doğumumda sezeryan sorunda şuki 2.doğumda uterin atoni geçirdim bilmeyenler için rahimin kasılmaması ve normalden çok kanama olması demek ve aşırı korkuyorum bugün öğrendim yarın direk doktora gidicem ama ne der bilemiyorum içimde hiç sevinç yok o kadar korkuyorum ki yaklaşık 4 saatir ağlıyorumdur korunmama rağmen nasıl gelir bu başıma aklım almıyor geçiripte sonraki doğumunda tekrar yaşayan var mı acaba aşırı kötü durumdayım rahatlamaya inanın ki çok ihtiyacım var