Annebebek58 Bebegim 40 gunluk aksam olunca gece uykusana yatacagi zaman aglama tutuyor yada huzursuz oluyorr boyle olan varmii Bi de kendi kendine cok ses cikariyor
SEDANURRRR Annebebek58 hergün ağlıyorsa ve aynı saatlerdeyse ağlaması büyük ihtimal kolik, geçmiş olsun bacım 🤦🏻♀️
Umutunannesi_65 Annebebek58 bnm de bebeğim yarın 40 günlük oluyor. Akşam saat 7 de ağlamaya başlıyor bu saatlere kadar. Bende böyle bir post açacaktım
Annebebek58 SEDANURRRR Allahim insaAllah kolik olmazzz cok gazi oluyorr acayipp hemde nasil bas edecem bilemiyorum
SEDANURRRR Annebebek58 bende öyleydim amann ne koliği bebek bu ağlar diyodum taki her gün aynı saatte çıldırırcasına ağlayana kadar.. kolik benimkide akşam 6 dan gece 10 a kadar ağlar masaj yaparım izin vermez kucağıma alırım kafasını geriye atar bazen dayanamayıp arabaya atlıyoruz geziyoruz da öyle susuyo 🤦🏻♀️
NinovaLemi Canım benim cook sakin bebeğim 38 -42 gun arasında aksam olunca çok huzursuz oluyordu uyumuyordu ağlıyordu. 45 gün olduk 2 gündür bir sıkıntısı yok. Doktor ara ara olur demişti. Devamlı aynı saatlerde yapıyorsa koliktir
Annebebek58 Umutunannesi_65 sizinde mi gazi cokk benim ki acayip gazlii mama da icse emsede gaziyla birlikde kusuyorr
SEDANURRRR Annebebek58 koliktir büyük ihtimalle ama bu çoğu bebekte oluyor hiç endişelenme tek yapacağın şey kucağına al kolik masajları var YouTubede onları izle bolca masaj yap birde yapabilirsen duş aldır hergün, duş inanılmaz rahatlatıyor 🌸❤️