Halenur42 Yani uzun zamana giysin dersen 2 yas al. Tam alırsan ya dar gelır ya 2 sefer giyer. Şöyle diyim 6 aylık alt üst takımlardan aldım. 40 lıyken giydi daha giyemedi 😄 1 yas aldım 2 aylıga kadar giydi suan asırı kol kısmı dar giydiremiyoruz aglıyor ama giyerse üstüne tam oluyor giydirmesi sorun. Bu aralar alt üst takım almıyorum o yüzden hep ayaksız tulum şeklinde gidiyoruz 😄