Devushka Kızlar bugün ultrasona soktuk bebeği sağ ve sol değerler alfa 62 beta 45 iki tarafta normalmi acabaa dr yarın bakcak sonuca dr yoktu
Ela07 Devushka bizde yaptırcaz yarın direk hastaneye gidip çektirmek istiyorum diyebiliyoruz demi bide hangi bölüme yönlendiriyolar yani randevuya gerek yok galiba
Almilam Devushka valla alfa beta ne bilmiyorum. Bende bugün gittim doktora sağ58 sol 62 çıktı. Üç Aylık olunca tekrar bakalım dedi doktor. Sağ bacak için. 60 üzeri olması gerekiyormuş ikiside.
Devushka [silindi] evet canm baktım netten alfa 60 dan ne kadar yukarıysa o kadar iyiymiş ama bu 45 olan beta ne onu bulamadım sen yaptırdın mı böylemiydi
[silindi] Devushka evet cnm bizde yaptirdik 60 58 di bizim beta sonradan 1 ay cift bez kullandık 2 ay gecti cook sukur 61 70 mo.ne bisiler oldu
Devushka Ela07 yok canm ben özelde yaptırdım direk gittim radyolojide çektiler sonra dr a gösteriyosun
Deletedmom308 Almilam bizimde aynı bu sonuçlar çıktı. Dün yaptırdık 34 günlüktü.önemli bir şey yok olabilir böyle 1 ay sonra tekrar yaptırın takip ettirin dedi
Almilam [silindi] yok hiçbişey yapmana gerek yok şuan dedi. Bir ay daha bekleyelim. Kemik gelişimini tamamlamadı daha falan dedi. Yalnızca kundak yapma dedi bana canım