KonudanBagimsiz Deletedmom4444 Ben en başta ettim ya ikinizi etiketleyerek😀😀Afiyetler olsun hepimize @lanadelmiyav
serebro Deletedmom4444 önce koşa koşa kahvemi içerim sonra oyuncak toplama merasimi koltuk altı yastık arkasi heryerden birseyler çıkıyor
Deletedmom4444 serebro 😂Sabah topla oglen aynı yine topla aksam aynı nasıl oluyor.Nasıl dagitiyorlar anlamiyorum
Elaogemnes Deletedmom4444 aman uyanır bi iş yapmayım diye oturuyorum uyanmıyor 😂 nasılsa uyudunbi pc başına geçip işleri halledeyim diyorum hemen uyanıyor😂😂
Deletedmom4444 seheriko Ya insallah ise yarar kuzum ya bizimde dakikalik uykular ne olcak halimiz biliyorum.
Mavisanasi Deletedmom4444 aynn sicak sicak oturuyoruz ama evet zor oluyo ses olduğu için kizim uyanio hemen ayak ucunda yaktm resmen😂😂
Conibebek Deletedmom4444 saatine, o günlük plana göre değişir ben de genelde ilk kendi karnımı doyurur ihtiyaçlarımı öder sonra işe koyulurum. Baaazen de telefona dalar bebeğin ağlama sesine kalkarım 😂😂
Deletedmom4444 Conibebek 😂Plan duzenli gudiyor mu ya ben uyamiyorum su aralar.Yaklasik 2 sene olcak.😤
Deletedmom4444 Deletedmom_36 Ahhaha bazen bende bunu yapiyorum.Tam yorum yapcam aman sonra diyorum kaliyor.
Deletedmom_36 Deletedmom4444 😅bende bakiyorum benim yazicagim seyi baskasi yazmis zaten o yuzden birakiyorum😅😅
Emiryigit seheriko Yorumunuzu gorunce bebeginize okudum uykuyu seven biri olarak uyumayanlara uzuluyorm valla nazar var bebegnzde okudukca esnedim gozlerimden yas geldi ta nazar dua si acin eminim uyuycaktir
Deletedmom4444 Mavisanasi Ben hic soba yakmayi beceremiyorum ya.Bekarken ev sobaliydi buz gibi otururdum yorgan altinda.Tuvaletim gelmesin die dua ederdim.