Nihal42 babanız öpmeyi bırakacak yazık değil mi ya onların cildi ne kadar hassas bizimki de opuyo da ben söylemiyorum valla onu öyle görünce zaten bıraktı öpmeyi ben ben gün boyu 3-4 kez sürdüm ve bizimki artık çok kotu hal almıştı inanamazsiniz gorseydiniz o kremle 3 günde çözüldü artık babamzda sakallariyla opmez oldu ki öptü kremi sürüyorum gün içinde hemen geçiyor