Ben egitim aldim kızım 11 aylık öncelikle desteksiz uyumasi lazim ki tekrar kendisi uyuyabilsin. Ben direk kestim yani kademeli olarak biraktirmadim. İlk gün kalktı yanına gittim sevdim bir saat agladi tabi ama yatti. İki üç dört kez kalktı hepsi ayni sevdim yatti. Sonraki günler daha az temas simdi gece kalksa da kendisi mirildanip uyuyo hemen çünkü birsey vermiyecegimi biliyor. Kızlar bebekler aglamadan olmuyo malesef