Bende aynı senin gibiydim . Göğüs ucum hiç hemde hiç yoktu hatta şırıngayla bile çıktığında geri içine kaciyordu , bebeğim bir türlü ememiyordu. Sonra göğüs ucu aldırdım eczaneden bir ay onunla emdi . Bir ayın sonunda da bebeğim çok acıkmışken “ hele bir umut bakayım alacak mı silikonsuz dedim ” tutuş o tutuş bir daha da bırakmadı . Sende silikon göğüs ucu kullan bence . Sonra damaklari geliştikçe kendileri alıyor ve meme ucunu öyle bir çıkarıyorlarki… 😍