Ulku3858 Bebeğim 3 aylık 2 aydır ağlayarak mama içiyor başına gelen varmı acaba mama değiştik onları hiç sevmedi başlık dan veya biberon dan mı Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim