Tgcasil Merhabalar emzirken sçıma ombre yaptırmak ıstıyorum ama korkuyorum cekınıyorum bır sey olur mu acaba yaptıran var mı 🥰bir de kirpik lifting istiyorum bunlar emzirirken olablcek seyler mi sımdıden teskkur ederımmmm😍😻😻
Rubab_Mommy Tgcasil 40im ciktigi gunun sabahi ombre yaptirdim.Kizim şuan 15 aylik bi sorun yaşamadik cok şukur☺Kirpigin bi sorun oluşturacagini sanmiyorum
Ebru-isil Tgcasil ben Ombre değil de sombre yapmıştım ama mantık olarak ıkısı de yakın saç diplerinde olmadığı için bence bi zararı yoktur