Aniliko evet eskiden beri derler, ortada zıvanadan çıkmış gibi ağlayarak kendini yerlere atan bir çocuk varsa bilin ki o uyku saati geçmiş çocuktur, ben kıyamet kopsa tam saatinde götürüyorum, kayınvalidemin evinde bile olsak yarım saat önce kalkıyorum çocuk uyuyacak diye, misafir bile olsa evde müsaadenizle uyutup geleyim yanınıza diyorum, kınayan bebekli eve gelmesin o kadar yani 😎😂