Gulce_m21 10 ay mücadele ettim çok kötü bir şey aslında bebeğin bağışıklığı düşük olduğundan geçmiyor, mikostatin kullandık, gazlı bezle kanatırcasına sildim üç gün boyunca günde bir kere,ardından başka ağız mendiline bol mikostatin damlatıp parmağımla ağzının içinde gezdirerek temizledim en az günde 3 kere mutlaka kendi göğüz ucunuzu da silin bebeğin ağzından da size geçiyor biberon kullanıyorsanız mutlaka başlık kısmını kaynatmanız gerekiyor her gün, böyle sıkı bir mücadele verince 1 haftada geçti ama benim bebeğimde iştahsızlık olmamıştı hiçbir zaman arada çığlık atarak ağlıyordu daha çok benim göğsüm emzirirken bıçak sağlanmış gibi acıyordu bana da bulaştırdığından, inşllh bir an önce iyileşir, siz de emziriyorsanız bağışıklığı güçlendiren şeyler yiyin bebişe sık sık yedirmek için teklif edin (mama, meme nasıl besleniyorsa)