Mucizemm344 Anneler 2 ay 27 günlük bebeğim var.Burnuna serum fizyolojik sıkıp çektim.Çok az kan geldi neden acaba
Motheruykusuz24 Mucizemm344 aspir edilmemesi gerektiğini söylüyorlar ama bana öyle burnunda kalacak gibi geliyor sular o yüzden bende çekiyorum. Varsa bu işin ehli bize de bir anlatsa keşke 😵💫 nasıl yapılacağını
SEDANURRRR Mucizemm344 bende her seferinde çekiyordum otri bebeyle ama doktor serum fizyolojik ver 2,5 cc birine 2,5 cc birine çevir sırtına vur yeterli her seferinde çekme zararlı demişti, bende artık günde 3 kere öyle yapıyorum ne var ne yok geliyo
cikolatahurma Mucizemm344 ben şırıngayka sıkıp sırtına vuruyodum hem temizliyodu hem rahatlıyordu daha 40 günden beri
Mucizemm344 barbarosunannesi hızlı çekmedim canım.Öyle kan vs gelmedi sadece aspiratöre geldi kanamadı öyle
Elisaipek Mucizemm344 bizde de aynısı oldu herhalde içerde bi yere mi çarptık 😅 durmadığı için yaparken zorlanıyorum mecbur yapmaya çalışırken oldu ama akmadı azıcık geldi sadece 3 ay 20 günlük
Elisaipek Mucizemm344 akşam yatmadan. Önce gece tıkandığında sabah kalktığında yani günde 3 4 kere tıkandığını hissettiğim zaman anlıyorum zaten sesten o zaman yapıyorum ama artık anlıyo durmuyo yaparken zorlanıyorum