minikem Hayırlı akşamlar kızlar. Bebeğime cuma günü 6 ay aşısı vuruldu ve aşı vurulduğundan beri çok huysuz. Aşılar bu kadar uzun süreli huzursuzluk yapar mı?
Coala minikem aaa çok aşı 3tane birden yapıyorlardı hatırladım evet olmuştu bizde 1.2gün hatta carpol vermiştim ağrısını kessin diye
Mavisanasi minikem Allah alla bizim 4. Ay aşisida huzursuzdu ilk aşilar nasil geçerse buda öyle geçer diolar hep ama bilemedm ateşi falan varmi
Coala minikem bizim bi o aşıda birde rota aşısında çok huysuzluk yapmıştı hele rotada kusma uykusuzluk iştahsızlık çok net hatırlıyorum uyumadığı için bütün izmiri gezmiştik arabada uyuyor diye 😔
Baybymucize minikem belki dişi çıkıyordur tam diş çıkartma zamanı çay bardağınızda kaşıkla dişlerinin olduğu yeri kontrol edin tık tık sesi geliyorsa dişi çıkıyordur
Baybymucize minikem bizde zorladı çok huzursuzluk yaptı dişleri geceleri ağalayarak uyandı sızlandı aşılarıda oldu huzursuzluk yaptı ben calpol vermiştim ozaman rahat uyudu