Burculfc Kızlar bebeğim 34günlük göğüs uçlarım çok uygun ama tutturamıyorum başta hemşire göğüs ucu verdi bende bilmiyorum ilk bebeğim hep devam ettim sütüm yetmiyor mama da veriyorum doktor bugün kontrol de silikonla verirsen sütün çoğalmaz bıraktırman lazım dedi komple sütün kesilir dedi silikon olmadan emmiyor kızlar alıştı çok ağlıyor sesi gidiyor ağlamaktan yardımcı olun ne yapıcam
Bego Burculfc merhabalar, benim oglum da oyle alisti ilk 40 gun, mememin ucu cok kucuktu ememiyordu. Sonrasinda yavas yavas aralarda cikarmaya basladim. Ikinci aya dogru ikimiz de unuttuk silikon ucu. Kademeli olarak deneyebilirsiniz belki ise yarar.
Kbrkya Burculfc ilk önce gece uyurken emzirdiğinde silikonsuz dene. Gece uyurken yaptığında daha kolay alışıyorlarmış. İki üç gece silikonsuz emzirmeye çalış ağlarsa silikonla ver öyle öyle alışacak sonrasında gündüz de vermezsin. Ben gece deniyordum ama istemiyordu sinirleniyordu gündüz zaten asla ağzına sürmüyordu. Ben de dışarı çıktığımızda arabada emzirirken silikon takmadım, arabada biraz sakinleşiyordu bizimki öyle alıştı deneyebilirsin bunları belki tutar
NinovaLemi Canım, benim bebegimde silikon ucla emiyordu. 25 günden sonra bıraktı kendi mememi tutabildi. Hem sagiyordum devamlı uçları biraz olsun çıkmıştı hem de çenesi kuvvetlenmisti. Sen vermeye çalış devamlı. İlla ki tutacak memeni. Sagmaya da calis
Burculfc Kbrkya çok ağlıyor hiç yapamıyorum ağlamaktan sesi gidiyor artık valla ne yapıcam bilmiyorum moralim çok bozuk
Kbrkya Burculfc benimki de öyleydi kriz geçiriyodu sinirden. Emmek istemiyordu bu sefer. Ağlayınca silikonu takıyodum yine. Deneye deneye unuttu inşallah sizinki de alışır bi an önce çok zor bi süreç sabır istiyor aşırı
Bego Burculfc yani ara ara silikonu cikarip teklif edebilirsiniz memeyi. Ben de cok tecrubeli degilim bu konuda ama hani yavas yavas tanisin memeyi diye tutamasa da birkac dakika zorlamadan verebilirseniz belki alisir.