Eymeneylul0 ah ah valla ben bezdim artık denk gelmez ki bana uyuyan bebe. Ablası da böyleydi buda öyle. Ama bu daha beter ablası mesela arabaya bindigimiz an uyur inene kadar uyanmazdi buna hicbirsey sokmuyor. Bugün çok gerildim hıçkırarak ağladım dolmuşum. 5.5 aylık oldu hiç düzelme yok gündüz uykuları berbat gece iyiyiz yine şükür ama gündüz şekerlemeler yapıyor uyku alamadığı için çıldırıyor mız miz miz bana geliyorlar. Bir de 6 yaşında bir kizim var garibim kendi başına takılır oldu çok üzülüyorum 😢😢 inşallah düzelir ne diyeyim