Snowglobe kaşık biberonla verdim pek sabretmek istemiyor şırınga ile deneyeceğim biberon günde bir kere veriyorum sağdığım boşa gitmesin diye ama korkuyorum buradaki yorumlara bende baktım 🤦🏼♀️ Zaten 1. Ay aşısından sonra bebeğim uykudan uyanınca çok açken ve geceleri emiyor aralarda memeyi kendine yaklaştırtmıyor haliyle sağınca süt daha çok çıkıyor sağmasam göğüslerim acıyor böyle bir kısır döngü tek yaşayan ben miyim bilmiyorum 🤷♀️ 😞