Seymaarda35 kırkından sonra da yoruluyorsun, yeri geliyor gene uykusuz kalıyorsun, zaman zaman bunalıyorsun, öf yeter be diyorsun, sonra biraz daha yoruluyorsun, çok uyumuşsun gibi biraz daha uykusuz kalıyorsun, kah ağlıyor kah yoruluyorsun. Ekseriyetle yoruluyorsun, mütemadiyen yoruluyorsun, ‘bu hayattan uykuyu al geriye ne kalır ki’ diye sorguluyorsun, öf gerçekten yeter ama diyorsun falan filan. Bitmiyor yani yavrucum ama sana güzel bir haberim var alışıyorsun. Gözünü korkutmasın bu yazdıklarım, sana pembe bir tablo çizip beklenti içine girmeni istemedim. Alışınca ve durumu kabul edince tereyağından kıl çeker gibi her şeyi ama her şeyi halledebilecek kıvama geliyorsun. İçinde çok güçlü bir kadın varmış onunla anne olunca tanışıyorsun. Bir süre eski hayatını özleyeceksin, pişman olacağın zamanlar olacak, belki annelik bana göre değil bile diyeceksin ama sana yemin ediyorum yorgunluk ve uykusuzluk devam etse de sen değişiyorsun. Tanışacağın bu güçlü kadını çok seveceksin, az sabır. Her şey çok ama çok güzel olacak❤️