4 aylık bebeğim ve insan cok seviyor.
bütün gün benle vakit geçiriyor ağlamadan durması max 1 saat.herşeyi yapsamda belli bi zaman sonra sıkılıyor ağlıyor.ama birileri olduğunda anane babane dedeler vs saatlerce ağlamadan durabiliyor.bu biraz beni üzdü🙂