leylasnsy Merhaba kızlar. Eltim ilk hamileliğini geçirdi boş gebelikmiş oda. Neyse kürtaj oldu eylülde. Bi kaç hafta öncede adet oldu ve ovülasyona başladı. Diğer adetine az kaldı henüz yumurtlama görülmedi. Sizce normal mi🤷🏻♀️ Bu şekilde olan var mı?
Zumraas leylasnsy adetine son 2 gün kala felanda bazen oluyor bende ovulasyon testleri ile takip yapıyordum kişiye bağlı tabi yumurtlamada