Melikeeeecansuu ayqul_016 17 mayısta dogum yaptım 8agustosta adet oldum dahada olmadım bı olsam karnımın şişlıqı gıdecek😔
denizzzz95 ayqul_016 50. Günde kanamam bitti ve bi sonraki ay adet oldum çok düzenli.6 ay oldu doğum yapalı hiç şaşmadı adet tarihim hamilelik öncesi gibi ama düzensizlik varsa sıkıntı yapmayın 1 seneye kadar normal diye biliyorum
ayqul_016 denizzzz95 doğumdan sonra hemen adet düzene girdi fakat şuan 1 buçuk 2 aydır adet olmuyorum hamilemiyim diye düşündüm test yaptım tek çizgi çıktı doktor a gitmeliyim bilmiyorum 🤷🏼♀️