Bernagkgkz Merhaba anneler. Kullanan var mı? Memnun musunuz? Sızdırma ve pişik yapıyor mu tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Zlm Bernagkgkz Ben aleoverali olanı kullanmıştım bez güzel kalıbı küçük gelmisti bana pişik falan yapmadı
Sevda20 Ben kullandım sızdırma ve pişik yapmıyor fakat bez çok sert bebeğim de hep lastik izi yaptı. O yüzden sleepy bio natural aldım. Yumuşacık ve iz yapmıyor. Aralarında çok fiyat farkı yok
Bernagkgkz lyl0742 küçük bi paket alıp denemeliyim sanırım. Bez fiyatları uçtu 🤦♀️ Teşekkür ederim cevabın için🙏