Adtb Kizlar bebegim 2 aylik yuzunu bir kere cok derin cizdi izi kaldi simdi tekrar cizdi . geçiyor mu bu izler siz neler yapıyorsunuz
ML_11 Adtb eldiven veya çorap geçirmiyor musunuz ? Hiç geçirmediniz mi? Benim 1ay 4 günlük ince eldiven takıyorum yüzünü çizmesin diye tırnaklarını kesemedim henüz siz kestiniz mi
sarmaliklahana Adtb benım kıızm kadar kimse çizemez heralde, 😄🥴 geçiyor canım. Ben cok korkuyordum kanatarak kadar çizdiği oluyordu kanattıgıda oldu ama gecıyor komple 🤭🤷 40 ı cıktı tırnaklarını kestim 1 hafta sonra yani 50 günlüktü eldiven corap takmadım daha 😇
Wanderlust ML_11 eldiven takilmamasi gerek bebegin gelisimi acisindan gozleri de net gormuyor dunyayi suan sadece agzi ve elleriyle kesfediyor bol bol teninize temas etmeli her seye dokunmali. Doktorunuz uyarmasi gerekirdi bize hic taktirmadilar mesela ve hic sorun yasamadik sik sik tirnak kestik size de oneririm
tugceyildiz Geçiyor. İki aydan sonra eldiven takması önerilmiyor gelişimi için bildiğim kadarıyla. ☺️
ML_11 berenderya ya çok korkuyorum etine gelir diye uyurken keselim diyoruz unutuyoruz yada kıpırdamaya başlıyo 40ı çıkınca annem ablam gelcek onlara kestireyim diye erteledim bide biraz doğru söylüyorsunuz aslında
Adtb Eldiven taktim simdiye kadar hep.bunlar üstünü degisterirken iki arada bir derede oldu. Bende artik temas etmesini istiyorum eldiven takmak istemiyorum
Sevda20 Adtb çizik için yüzüne sürmeyin bence. Benim oğlum kanattı yüzünü 1 2 kez geçti izler ve öyle öğrendi çizmemeyi
Sevda20 Ben eldiveni 2. Haftada çıkarmıştım. Doktorum hiç takma demişti hatta. İyi ki erken çıkarmışım. Ellerini keşfetmesi ve dokunduğu şeyleri hissetmesi gelişimi için çok önemli . 40 günlük bebeğim 3 kez kestim tırnaklarını. Bir süre sonra çizmemeyi öğreniyorlar.
Sevda20 ML_11 wee marka küçük tırnak makasları var onlarla çok rahat oluyor. Endişelenmeyin hemen kesiliyor eliniz de alışıyor
berenderya ML_11 bende çok korkuyordum hala daha korkuyorum 2 aylık bebeğim. ama mecbur yapıyorım haftalık kesiyorum emdikten sonra kucağımda uyuduğunda kesiyorum genelde
ML_11 Sevda20 evet elimde var ondan tamam kesiyim ozaman bende hiç kimse demedi bana takma kes falan diye benimde ilk bebeğim bi bilgim yok sağolun sizlerin sayesinde öğrenmiş oldum hemen kesip takmıyım eldiven
Sevda20 ML_11 benlnde ilk bebeğim 😊 keserken tedirgin olmuştum ben ama alışıyor elin. Çok derin kesmemeye çalış