Gizem9565 9 aylikken baktirdik. Ek gidaya iyi baslamistik, baya istahla severek yiyordu sonra sonra bi yememeye istememeye basladi distir dedim bekledim, donem donem istahsizlik yasaniyor cunku normal kabul ediliyor ama duzelmedi. Kontrole gittigimizde suphelendigimi soyledim doktor da tahlil istedi demir depolari bosmus hemen takviye basladik, bol et, kiyma yedirdim cok sukur toparladi su an 14aylik demir eksikligimiz kalmamis. Ama istahi hala pek parlak degil maalesef ama eskisine nazaran baya iyi