6.5aylık bebeğimde de war benim ilk bebeğimde de wardı 6.ayında geçmişti ama bu iki numarada geçmedi henüz doktor 3 ay sıkı bir diyet verdi süt ve süt ürünleri olan hiçbir şey tarhana bile içmeyeceksin dedi paketli gıdalar yemeyeceksin ve bir de dana eti sakatatları yemeyeceksin dedi bağırsaktaki bu bakteriler bu saydıklarımla besleniyormuş eğer yenilmezse tutunamayıp ölecekler inş 🙏🏻