Arkadaşlar çalışıyorum 3 aylık bebeğim işte iken mama ile besleniyordu. iştahla biberondan mama içerken Bir haftadır daha biberon ağzına girmeden ağlayıp reddediyor. Mamamı değistirdim çeşitli biberonlar aldım. Sağdigim sütü de biberonla içmiyor ne yapabilirim.