Sesaa1 Merhaba anneler ben zayıflamak için chia içiyorum birde tarçın kaynatıp bir bardak içiyorum bebeğimi gece emziriyorum bebeğe bir zararı var mı
Sesaa1 Beren-2020 bebeğe bir yan etkisi yokmuş internette çok araştırdım hatta tarçın sütün lezzetti kılıyor ve fazlalaştırıyormuş zayıflama konusunda dersen chia efsane tok tutuyor akşam yemeğimi saatimi 5 çektim 5 ten sonra hiç birşey yemiyorum ve hiç açlık yok sadece beyin istiyor o kadar ve susatıyor ben 1 lt su içemezdim şimdi 3 lt içer oldum
Beren-2020 Sesaa1 ayy hemen deniyorm. Ya ben emzirmiyorum kizim 2 aylıkken bıraktı simdi 16 aylik zaten 😃
Beren-2020 Sesaa1 ya bende öyleyim malesef. Abur cubur da arada yiyorm. Biraz tok tutsa leslie de yapiyorm zaten ikisi zayiflamama etkisi olur
Sesaa1 Beren-2020 hamiler kalmadan önce 65dim soğuman 91 ile girdim çıktım 1 aya 80 e düştüm ama sütüm az geldiği için bana sürekli bişey yedirdiler ve şuan 85 im 🙈 başlayalı 2 hafta oldu tartılmadım bakalım kaç olmuşum merak ediyorum chia kesin öneririm
Beren-2020 Sesaa1 ya benim d vitamini demir falan düşük bugün ilaca başladım belki o yüzden kilo veremiyorum,o kadar leslie yaptım az yedim ama hiçbir etkisi olmamış. 83 ile doğuma girdim kizim küçükken vermiştim ama sonra iştahım açıldı 81 kiloyum suan 😒😒