Az önce doktordan geldik ve kızımın laktoza karşı hassasiyeti olduğunu öğrendik yaklaşık 10 gündür havaların iyice ısınması ile her akşam dondurma yerdim, meğer ondaki süt de huzursuzluk verebiliyormuş. 2 tane damla yazdı doktor ve süt ürünlerinden uzak durmamı söyledi süt içeceksem de 10 dakika kaynattıktan sonra içebilicekmişim. Belki birilerine faydam olur diye bilgilendirmek istedim.