Merhabalar hanımlar, 3 adet 2 li koktuk aldım görüp beğenerek renk seçimi yaparak fakat benim oturma odam orta yani büyük değil. Bı geldi ben şok orda gözüme kibar görünen canım koltuk odayı kapladı, doğalgaz sobami bile kapattı hiç bı türlu sığmıyor , resmen elimde kaldı. Tamam satıcının suçu değil ama ne yapacağım bilmiyorum. Alamayiz dediler. İnternete de baktım 24 gün cayma hk falan diyor. Başına gelen ? Bilgisi,önerisi olan ? 🙏🙏