İyi akşamlar Kızlar 🥰
Hangi marka bez kullanıyorsunuz ben prima premium kullanıyordum ama 100 TL olmuş 5 numarası 😣 Değiştirmek istiyorum paket bitince.. Sleppy bebeğime olmuyor ne kadar büyük numara alırsam alayım kenarları sıkıyor o yüzden sleppy kullanmıyorum..