Neslihanbew maskeyi aldım ama henüz kullanmadım bebeğim şuan 10 aylık olmak üzere. Artık hareketler sertleşiyor gibi belki kullanabilirim. Sadece dikkat ediyorum şükür ufak tefek kazalar dışında bişey yaşamafık ama hala korkuyorum :( 1,5 ayı geçti . Benim oğlum ufak olduğu için ameliyat sonrası korkmadı gibi ama bana mesafeli durdu diyebilirim bantlar çıkana kAdar ama emzirmede sorun olmadı Allahtan.