secilertu 4.ay aşılarını olduktan sonra gündüzleri uyumayan bebeğimin uykuya meyilli olması sürekli uyumak istemesi normal mi acaba ? Ateş ve huzursuzluk şimdilik yok çok şükür ama endişelenmeli miyim ?
Deletedmom280 secilertu genelde verem o etkiyi yapar ama karma asılar da agır asılardır oda yapmıs olabilir