Kızlar 2019 aralık ayında sezeryan ile doğum yaptım çabuk toparladım ve bir sıkıntı çekmedim Allaha şükür. Şimdi 2.ciye hamileyim nasip olursa haziranda ayında doğum olacak. Ama bu sefer normal istiyorum, istememin sebebide o zaman 2,5 yaşında olacak olan oğluşumm sanki normal doğumda oğlumlada daha rahat ilgilenebilirim gibi geliyor. Sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı? Çektiğiniz bir sıkıntı oldu mu? Bazı doktorlar riskli buluyor benide ikilemde bıraktılar